O pasado domingo, ás 12:30 horas, o Obradoiro Silleda visitaba o pavillón Ángel Nieto de Zamora para medirse ao Innova Chef, co obxectivo de manter o bo nivel de xogo mostrado nas últimas xornadas.

Os visitantes iniciaban moi ben o encontro, dominando o rebote defensivo e atopando moitos puntos ao contraataque o que, unido ao bo acerto exterior mantido durante toda a primeira metade, lograban vantaxes de ata dezaseis puntos.

Tras un tempo morto do equipo local, os zamoranos comezaron a subir o seu nivel defensivo e a mellorar moito as súas porcentaxes dende a liña de 6,75 metros. A pesar da resposta local, os obradoiristas non baixaron o ritmo e lograron manter a renda de trece puntos obtida no primeiro cuarto, chegando ao descanso por diante.

Á volta de vestiarios, o Innova Chef saíu cun tremendo nivel físico, aumentando tremendamente o nivel de contactos e, a través dun xogo moito máis vertical, lograron darlle a volta ao electrónico. Os visitantes comezaron atopar moitos máis problemas de cara a canastras nestes minutos, e perderon a dureza e concentración que lles fixera dominar o partido na primeira parte.

No último cuarto, cunha desvantaxe de once puntos, o Obradoiro Silleda volveu a atopar o seu mellor xogo, hilando grandes defensas co control do rebote defensivo e unha boa circulación de balón. Desde xeito, foron recortando pouco a pouco a diferenza ata colocarse un punto arriba a falta de vinte oito segundos.

Quedaba unha posesión completa para o desenlace do encontro, unha gran defensa dos obradoiristas pero que non foron capaces de pechar o último rebote, anotando en segunda opción os locais para poñerse un arriba a falta de sete segundos. Dispoñían dunha última posesión para levarse a vitoria de Zamora, pero desta vez o balón saíu do aro, caendo finalmente a vitoria para o Innova Chef.

Os parciais por cuartos foron: 23-36, 25-21, 28-8 e 13-23.

A próxima semana, o Obradoiro Silleda volverá a viaxar, esta vez para medirse o domingo as 20:15 horas fronte ao Venta de Baños.