O pasado domingo, ás 18:00 horas no pavillón municipal César González Fares, o Obradoiro Silleda recibía ao Rio Ourense Termal B nun encontro entre dous rivais directos na loita pola permanencia. Un partido con máxima tensión no que os visitantes trataron en varias ocasións de romper o marcador pero no que os locais loitaron ata o último minuto, quedándose ás portas dunha nova remontada.

Empezaba o encontro con grandes defensas por parte de ámbolos dous equipos, pero os locais non atopaban unha boa circulación de balón e caían en numerosas perdas, o que aproveitaba o COB para lograr as primeiras vantaxes no marcador.

No segundo cuarto, o ritmo seguiu sendo alto pero os visitantes caeron tamén na precipitación dos locais, o que facía que a igualdade se mantivera no electrónico ao descanso.

Tras pasar polos vestiarios, o Rio Ourense Termal colocouse nunha zona que provocou un gran atasco en ataque do equipo local, que non soubo atopar as súas vantaxes. Sen embargo, grazas a unha boa defensa non deixou que o equipo visitante se fose no marcador, entrando nos últimos dez minutos con opcións de vitoria.

O último cuarto, empezou cunha gran defensa do equipo local que subiu as liñas e empezou a presionar, pudendo saír ao contraataque e conseguindo empatar o choque pero, pese ao gran esforzo realizado, nos últimos minutos varias malas decisións en ataque, unido ao baixo porcentaxe dende a liña de tiros libres, fixeron que o COB marchara coa vitoria por un igualado 58-61.

Os parciais por cuartos foron: 15-21, 16-15, 11-14 e 16-11.

A próxima semana o Obradoiro Silleda disputará o derbi fronte ao Rosalía de Castro en Santiago de Compostela, o sábado, ás 18:00 horas.