O Obradoiro Silleda chegaba a Gijón moi mermado polas ausencias o que, unido a un moi mal arranque do encontro, fixo imposible competir contra un gran conxunto.

Dende o inicio o Gijón Basket saíu a pista cas ideas moi claras, castigando as pérdidas de balón dos visitantes e mantendo unha moi boa porcentaxe de tiro. Co paso dos minutos parecía que os obradoiristas querían pelexar máis o encontro, pero o gran nivel de xogo mostrado polos asturianos facía imposible que puideran recuperar a diferenza do inicio do partido.

Xa nos últimos dez minutos, o Obradoiro Silleda tirou de corazón para reducir as diferenzas e maquillar algo o resultado. Pese a todo, dura derrota do Obradoiro Silleda en Gijón, da que terán que quedarse cos últimos minutos e tratar de recuperar efectivos para volver a competir a próxima xornada.

Os parciais por cuartos foron: 28-12, 17-12, 22-13 e 16-26.

A próxima fin de semana, o Obradoiro Silleda recibirá na súa casa o domingo, ás 18:00 horas, ao Santo Domingo de Betanzos.