O Cenor Obradoiro CAB impúxose na súa visita ao C.B. Ria de Ribadeo por 51-73 despois dun gran partido de todo o equipo.

Os obradoiristas interpretaron perfectamente o encontro e souperon xogar as súas vantaxes en todo momento. Tras unha primeira metade igualada na que os visitantes dominaron o xogo pero erraron no lanzamento, o Cenor Obradoiro rompeu o encontro no terceiro cuarto cun parcial de 15-31.

Bastoulle aos visitantes con manter o bo nivel defensivo de todo o encontro nos minutos finais para levarse a vitoria, que pode resultar clave ao final da tempada.

A próxima fin de semana, o Cenor Obradoiro CAB recibirá no pavillón Lorenzo de La Torre, o sábado a partir das 12:00 horas, ao KFC Culleredo.