No encontro disputado no pavillón Lorenzo de la Torre de Santiago de Compostela, o Obradoiro CAB Cenor deu mostras do seu gran nivel de xogo derrotando ao CBPS por 66-27.

Unha vez máis, os locais foron de menos a máis durante todo o partido. Tanto foi así que os erros defensivos e o acerto nas finalizacións en transición permitiron aos rivais chegar con opcións reais ao descanso, a tan só 4 puntos tras un 13-11 e un 10-8.

Tras o paso polos vestiarios, o Obradoiro CAB – Cenor centrouse en apretar as liñas de pase e subir o ritmo do partido, o que lle permitiu xerar máis puntos fáciles en contraataque. Nesta segunda metade rompeuse por completo o partido e isto reflexouse claramente no marcador cuns parciais de 23-7 e 20-2.

Vitoria importante para chegar con opcións de ser líderes do grupo, para o que necesitaran vencer por máis de cinco puntos ao Rosalía, no derradeiro partido desta fase.