O segundo encontro da tempada para Obradoiro CAB –Cenor tivo lugar no colexio de La Salle o domingo 13 de Novembro, partido que se saldou cun 37-54 favorable aos visitantes.

Durante os primeiros minutos ambos equipos acumularon demasiados erros na defensa do un contra un. Só a falta de precisión e as pérdidas en transición evitaron o parcial avultado, 8-12 e 11-12 nos dous primeiros cuartos.

Tras o paso polos vestiarios, os visitantes conseguiron aumentar esa vantaxe de 5 puntos cunha boa defensa no terceiro cuarto, alternando minutos de defensa individual con algunha zona en xogadas asiladas. O Obradoiro conseguiu frear o ritmo rival deixando un 7-16 en dito cuarto. De novo no último volveron a estar case parellos ambos equipos fechando o partido con un 11-14 que lles servía aos visitantes para manter a súa vantaxe.

Segunda vitoria da tempada que permite manter a boa liña de traballo e a motivación do equipo.